Nu kan du boka privatlektioner hos Nya Bridgeskolan för dig, dina vänner eller kanske ett helt lag.

En privatlektion tillsammans med dina kamrater är ett utmärkt sätt att förbättra er bridge. Här får ni chansen att träna på det ni önskar tillsammans med någon av våra erfarna bridgelärare. Ett perfekt tillfälle att få svar på era bridgefrågor.

Här följer några exempel på vad en privatlektion kan innehålla:

Lektion – På ett temat

Är precis vad det låter som, ni beställer en lektion på ett givet tema. Här kan ni också ange vilken svårighetsgrad som önskas.

Ni spelar

Ni spelar givar och efter avslutat spel så analyseras given av läraren. Här går det bra att antingen spela temabaserade givar eller helt fria givar. En blanding är att rekommendera för att man inte ska känna till problemställningen.

Läraren spelar

Läraren spelar med tre av er och resterande tittar på. Här kommer läraren hela tiden kommentera vad som händer och vilka slutsatser som går att dra. Om det är mest lärorikt att spela eller titta på är ett tvistefrö i sig.

Du bokar dina lektioner på

info@nyabridgeskolan.se eller 08-345501.

Vi håller våra lektioner på S:t Erik.
(Annan plats efter överenskommelse)

Betalning sker på plats med kort eller kontant.

* Avbokning senare än 24 timmar debiteras med 50% av avgiften.

Enstaka tillfälle: 2800 kr (max 8 personer)

Minst tre tillfällen under en termin: 2400 kr per gång (max 8 personer)

Vid fler än 8 personer läggs det på 200 kr per person och gång.

För mindre grupper går det att skapa andra lösningar på förfrågan.

Online lektioner på förfrågan  info@nyabridgeskolan.se eller 08-345501