UTBILDNING- och TÄVLINGSVECKA PÅ SÖDERKÖPINGS BRUNN  2022

Vi erbjuder en trivselvecka med seminarier och tävlingar i mycket trevlig miljö. Efter bridgen kan ni i koppla av i Brunnsparken, besöka det berömda glasscafet eller ta en sväng om på dansbanan vid Göta Kanal.
Temat på sommarens seminarier är  Vi bjuder slam
Vi delar in oss i tre grupper och ni väljer själva vilken ni vill tillhöra. Tävlingsgruppen spelar mera tävling, högfärgsgruppen för er som kommit lite längre och lågfärgsgruppen vänder sig till de som inte spelat så länge.
Här kan ni läsa mera om Söderköpings Brunn

Gruppschema
Tävlingsgruppen                        Frivillig lektion på morgonen, tävlingar ca 40 brickor om dagen.
Högfärgsgruppen                      Lektion på morgonen, därefter träningsspel och tävling på eftermiddagen.
Lågfärgsgruppen grupp           Lektion på morgonen, därefter träningsspel och tävling på eftermiddagen.

Inbjudan som PDF fil

Preliminärt program

Måndag 13/6 Tisdag – torsdag Fredag 17/6
Vi startar 12.00 med lunch och därefter genomgång av hemuppgifter. Tävlinga för alla

Middag

Seminarier

Övningsspel  + tävling
Lunch
Tävling för alla

Middag

Tävling för alla

Gemensam avslutning som beräknad vara klar senast kl 13.00

Exakt tidsprogram får ni då ni checkar in på hotellet.

Pris och anmälan
Anmälan till info@nyabridgeskolan.se
Endast anmälningar i par!  Glöm inte att ange vilken grupp ni vill vara med i samt ert MIDnr.
Avgiften för fyra övernattningar med helpension i dubbelrum samt all bridge är 5500 kronor/person.
Enkelrumstillägg 1300 kr.
I samband med anmälan betalas anmälningsavgiften 600kr per person till konto i Handelsbanken  6106 – 936 880 031 (Catharina Ahlesved ) och glöm inte att ange namn som referens.  Resterande summa betalas i mitten på maj. I tävlingsgruppen och högfärgsgruppen spelar vi om bronspoäng och då tillkommer 40kr per tävling om du inte är medlem i SBF.

Minisviter
Det finns ett fåtal minisviter som kan bokas. Ett sådant rum kostar 1800kr extra för två personer hela veckan.

Avbokning
Fri avbokning fram till att hemuppgifterna skickas ut(i mitten på maj). Vid sen avbokning (10/6) kostar det 2000kr utöver anmälningsavgiften.

Resan till/från Söderköping
Enklast med bil, det finns gratis parkering vid hotellet.

Undrar ni över något kan ni ringa 08-345501 eller epost info@nyabridgeskolan.se

Välkomna